Post by kingcamdicelo on Mar 17, 2022 2:41:59 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pet Rescue Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pet Rescue Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi resurssien lisäämiseksi ▞▞▞
▞▞▞ Pet Rescue Saga 2022 version ▞▞▞
Pidän pelistä okei, mutta en pidä siitä, kun en pääse takaisin toiseen peliini, koska se ei anna minun pelata sitä, ellei lataa Pet Rescuea.
Vähä kallista tavaraa
Peli ei anna minun ylittää tasoa 6. Ohjelmisto kirjautuu jatkuvasti ulos. Yritetty poistaa ja asentaa uudelleen, mikään ei toimi.
Pet Rescue Saga Casual games jps
Tästä saisi 5 tähteä, mutta se sanoo jatkuvasti, että säästöpossuni on täynnä, eikä se lisää kultaisia tankoja. Se ei ole täynnä. Lisäksi ot sisältää vain 50 baaria, jolloin sinun on maksettava todellista rahaa saadaksesi isomman säästöpossun.
<a href=""></a>
Rakastan tätä peliä.Se voi olla haastavaa, mutta se tekee siitä niin hauskaa.joka kerta kun on haaste voittaa raketteja, vaikka lopettaisin sen ennen määräaikaa, se kertoo minulle, etten ole. se vanhenee todella nopeasti
Muttei parempi ku Candy Crush Saga
Antaisin sille 5 tähteä, mutta en tänään. Pelannut tätä peliä jonkin aikaa, minulla ei ollut mitään valittamista, mutta tähän päivään asti pelasin peliäni ja nyt se ei antanut minulle palkintojani. Sanoo, että en ole kirjautunut sisään, kun yritän kirjautua sisään, se sanoo, että on virhe. Korjaa patoasia.
Hyvä peli, mutta pelin roskaposti on naurettavaa. Kuten minun on suljettava 5-6 ikkunaa ennen kuin voin todella pelata.Tutustu myymälään, sinulle on annettu henkiä, kenelle haluat antaa elämiä, on alennusmyynnissä, olet saanut bonuksen! Blaa blaa blaa. Erittäin huono UX
Rakasta tätä peliä. Mainosten lisääminen ilmaisten kolikoiden saamiseksi antaa aikaa lisävihjeille, kun jään jumiin. Suurin ongelma on, että se aiheuttaa riippuvuutta. LOL
Tämä sovellus lakkasi toimimasta nyt yli viikon ajan
Kaikista King-peleistä tämä on se, jota olen pelannut eniten. Siinä on kauniit ja kirkkaat värit, eläimet ovat söpöjä, boosterit ovat mahtavia, se on hauskaa ja haastavaa. Se voi olla joskus liian haastavaa, ja se olisi ainoa valitukseni. Joitakin tasoja minun piti kääntyä YouTubeen saadakseni esittelyt lol. Mutta olen 1000-luvulla tässä pelissä, joten ei mitään äärimmäistä. Kokeilin uutta lemmikki saagaa, mutta tämä tulee aina olemaan suosikkini.
Hyvä peli, mutta liian monet mainokset yrittävät saada sinut ostoksille, joten sinun on jatkettava napsauttamista, kunnes pääset lopulta pelaamaan peliä.
Viileä virkistävä tunne leikkiessä näiden lemmikkien kanssa
Njaaa
Rakastan lemmikkieläinten pelastamista, mutta aloitan alusta alusta, ennen kuin vanha pelitasoni oli 1185 jotain sellaista, joten en enää pelaa Anteeksi
Hauska peli, mutta miksei pelin lopussa olevaa boosteria voi lisätä kokoelmaasi pelilaudan sijaan...Pelaan joka päivä...Odotan uutta peliä numerolla 3087 ja näen, että se on sen edellä
Iha semi ei paras mut ei huono.. Jää koukkuun!!
Olen ollut niin koukussa tähän peliin yli 3 vuotta. Se on erittäin hyvä ja raikas peli. Mutta te teitte jotain erittäin pahaa lemmikkihuvilalleni. Minulla oli 497 voittoputki ja useita pelastuslinjoja, joista jokainen oli yli 10, joka minulla oli silloin. Mutta kaikki katosi samana päivänä, kun pelasin peliä menettämättä sitä tasoa. Sama toistui nyt tällä kertaa, jolloin voittoputkeni oli 180 ja jotkut saamani elämänlinjat katosivat taas. Pyydän teitä vaihtamaan sen minulle tällä kertaa tai lopetan
Pet Rescue Saga Įprastos temos vnj
Rakastin tätä peliä ja pelasin sitä päivittäin, kunnes se lakkasi toimimasta puhelimellani. Olen poistanut ja asentanut useita kertoja. Olen ottanut yhteyttä King Gamesiin. En vieläkään voi pelata.
Mielestäni peli on todella hyviä hauskoja tasoja niin haastava, mutta mielestäni uusia lisäyksiä pitäisi lisätä, mielestäni sinun pitäisi pystyä tyhjentämään säästöpossu ilmaiseksi hyvän määrän tasojen jälkeen
Samsungin galaksitrendi! Tosi koukuttava oelasin kokon yön:D
Olen pelannut tätä peliä jo jonkin aikaa. Olen voittanut 24 tunnin ilmaisen ja voitin samassa pelissä 3 tuntia, 2 tuntia ja 6 tuntia. Ainoat tunnit, jotka sain, oli 24. Lisäksi, kun et pelaa, menetät tuntia vapaata peliä, jonka ei pitäisi olla. Olen menettänyt paljon rahaa, kun olen ostanut tavaroita ja minulta on laskutettu enemmän. Olen ilmoittanut asiasta, enkä ole saanut palautetta. Tarkoitan 100 dollaria tai enemmän kuukaudessa. Pidän tämän pelin pelaamisesta, mutta olen tulossa siihen pisteeseen, että olen kyllästynyt huijatuksi. Kiitos Jan
Minä rakastan tätä peliä. Inhoan kun ostan lisävoimia 2 tuntia tai 24 tuntia, joista osa puuttuu tai katoaa kokonaan. Se on tulossa liian kalliiksi. En myöskään pidä tasopäivien odottamisesta kerrallaan.
Pikku sirkuskierros ei tarjonnut ilmaislippuja, se veloitti minulta vain 6 kultaharkkoa jostain, jonka olisi pitänyt olla ilmaista ensimmäistä kertaa
Olen ollut uskollinen pelaaja yli 7 vuotta. Olen saavuttanut lopun ja tarkistanut joka päivä päivittäiset haasteet, säähälytykset, karnevaalit ja vauvan pelastaminen 🐙. Viime aikoina on kuitenkin tehty monia muutoksia ja päivityksiä. Sovellus muuttaa asioita jatkuvasti tehdäkseen asioista hämmentävämpiä. Heti kun olen tottunut sijoitukseen, se muuttuu taas. Viimeisimmän päivityksen myötä kirjauduin ulos ja menetin kaikki boosterini. Rakastan itse peliä, mutta toivon, että he vain päivittäisivät ja jättäisivät sen rauhaan hetkeksi.
Olen pelannut vuosia. Viimeisimmän päivityksen jälkeen peli ei tunnista, että olen kirjautunut sisään. Menetän boosterit ja kolikot. Koska päivitetty ei voi lähettää muille pelaajille ihmishenkiä, ja yksi ei saa 3000 kolikkoa kirjautumisesta peräkkäin 7. päivänä. Tämä on kolmas kerta, kun se tapahtuu. Poistan tämän pelin. Korjaa ongelma, jotta voin palata palapeliin.
Pet Rescue Saga कैज़ुअल गेम ldko
Pet Rescue Saga Thông thường ewuc
Kyllästyy ajan mittaa
Roskakori se kaatui 4 tason jälkeen ... BYE
Olen tyrmistynyt siitä, kuinka suuri rahakuppi tästä pelistä on tullut. Peliä ei ole enää hauska pelata vain viihteen vuoksi. Mitä se pankin bisnes koskee? Maksatko pankin avaamisesta? Voittoputki? Palkkiot, joihin ei liity minkään ostamista, ovat tylsiä. Kiinnitä huomiota niin näet. Tule, tiedän, että pystytte parempaan kuin tämä.
Tosi söpö peli ja aika haastava.
mahtava tukijärjestelmä. erittäin hyvä grafiikka. helposti ymmärrettäviä ohjeita. voittoputket auttavat myös. On myös hyvä, että aseet tukevat seuraavaa tehtävääsi. Jotkut aseet näyttävät kalliilta, kun tarvitset niitä todella huonolla tavalla. Arvostan tätä peliä viidellä tähdellä, koska sen tukijärjestelmä tukee sinua, kun tarvitset sitä tukemaan sinua vaikeimpina hetkinä. voit aina tietää, missä kilpailu on, jos sinun täytyy nähdä, missä he ovat. Pidän myös siitä, kuinka voit palata takaisin.
Oikeesti aika hyvä
Minä rakastan sinua
Pet Rescue Saga Grand public ubxh
Tää peli on mahtava! 😊 SUOSITTELEN
Se on hauska peli, mutta sinun on myönnettävä, että huijaat. Kuinka saan kaikki paitsi 1 lemmikin pois laudalta etkä pudota lemmikkejä tai värilohkoja. Jos boosteriani voidaan käyttää, et voi bc se potkaista sinut pois pelistä. Miksi annat meidän täyttää säästöpossu ja sitten haluat meidän maksavan kultaharkkojen saamisesta? Niiden pitäisi olla ilmaisia. Miksi sirkukseen ei voi voittaa lippuja? Tätä peliä on säädettävä hieman ja huijaamisen pitäisi loppua. Tosin vain minun mielipiteeni.
SE ON MELKO PELI, KOSKA MINUN TÄYTYY PELASTAA KAIKKI PELIN LEMMIKKIELMÄT, JA SE SAATA MINUT MYÖS Ajattelemaan, MITEN VOIAN PELASTAA NE TURVALLISIN JA ÄÄNELLISESTI, MUTTA SE ON HYVÄ PELI PELAA.
Tempaa mukaansa vaatii aivo työskentelyä.
Olen pelannut peliä jo vuosia, se on hauskaa ja haastavaa. En vain ymmärrä, miksi peli päättyy, kun sinulla on vielä boosterit. Kun yhdistelmät loppuvat, se heittää sinut heti pois pelistä ja haluaa sinun ostavan kirsikkapommin, kun taas sinulla on 12 blockbusteria, joita voit käyttää, joten mitä järkeä on boostereilla? Kun painat "poistu pelistä" -painiketta, se avaa tilin asetukset, sinun on painettava sitä kirjaimellisesti yli 5 kertaa poistuaksesi lopulta pelistä. Ole hyvä ja korjaa!
Aluksi hauskaa, mutta tasot muuttuvat naurettavaksi nopeasti ja niiden suorittamiseen tarvittavat työkalut loppuvat nopeasti. Se ei ole hauskaa, kun tason suorittaminen on tarkoituksellisesti mahdotonta, ellet käytä rahakkeita tai rahaa tarvittavien työkalujen hankkimiseen. Poistettu tasolta 20 tai niin.
En pysty ladata tätä